نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4225
-
الف
+

به زودی؛ سریال انیمیشنی «پندستان» در آی فیلم2 تولید می شود

انیماتور و کارگردان افغانستانی مقیم ایران از تولید انیمیشنی با همکاری آیفیلم۲ خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، سریال انیمیشنی «پندستان» با همکاری هنرمندان افغانستانی مقیم ایران به زودی در شبکه آی فیلم2 تولید می شود.

«عبدالله اصغرنژاد»، انیماتور و کارگردان افغانستانی مقیم ایران که به مناسبت روز جهانی انیمیشن(28 اکتبر)، مهمان برنامه «پنجره» بود، از ساخت یک سریال انیمیشنی در شبکه آی فیلم2 خبر داد.

به گفته او، سریال در حال ساخت «پندستان» نام دارد که قرار است به صورت دو بعدی و با تکنیک «کات آوت» ساخته شود و حکایت های سعدی، ماجراهای آن را رقم می زند.

بنا بر اظهارات این انیماتور، عوامل ساخت سریال «پندستان» از مهاجرین افغانستانی ساکن ایران هستند و پروژه در مراحل پایانی پیش تولید می باشد.

وی همچنین در این برنامه علاوه بر اشاره به آثاری که در این حوزه مصروف به آن ها بوده، از آخرین وضعیت انیمیشن در افغانستان گفت.

«پنجره آی فیلم» یک برنامه تعاملی ویژه ارتباط با مخاطبان آی فیلم2 می باشد که دارای بخش های مختلفی چون انعکاس پیام های ارسالی مخاطبان، معرفی مشاهیر و هنرمندان افغانستان، ایران و تاجیکستان، گردشگری، موسیقی و گفت و گو با هنرمندان و ... است.

گفتنی است علاقه مندان برای تماشای کامل این برنامه و سایر برنامه ها به سایت شبکه آی فیلم2 به آدرس fa2.ifilmtv.tv و قسمت «برنامه ها» مراجعه کنند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر